به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،سیدحمیدطهائی در آیین بهره برداری از پارک تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که با حضور وزیر معین استان البرز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و جمعی از مسولان کشور در محل پارک علم و فناوری البرز برگزار شد،گفت: استان البرز با برخورداری از مراکز علمی و تحقیقاتی ملی در استان استعداد تبدیل شدن به کریدور پارک علم و فناوری را در کشور دارا می باشد.
وی افزود: با توسعه مراکز مستقر در پارک علم و فناوری امتیازات تحقیقاتی فضای پارک در اختیار محققان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: تجربه دنیا در این موضوع سرمشق و الگوی خوبی برای گسترش پارک های علم و فناوری خواهد بود.
طهائی با قدردانی از تلاش های دکترواعظی ارتباطات کشور و وزیر معین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان البرز گفت: با این تلاش ها در حوزه زیرساخت های فناوری اطلاعات در البرز گام های بلندی برداشته شده و بیش از 300 خدمت به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.
وی افزود: به دنبالشبکه دولت الکترونیک، شاهد اجرای طرح امضای استعلامات بصورت الکترونیک در استان البرز هستیم و 10 اداره نیز به سامانه استعلامات الکترونیکی مجهز شده است.
وی با اشاره به سفر اخیر هیات تجاری اقتصادی البرز به استونی، ایده های این سفر در اجرای طرح ها و خدمات دولت الکترونیک را نیز حایز توجه خواند و آن را سرآغاز تحولاتی مفید و موثر برای این استان در زمینه خدمات الکترونیک قلمداد کرد.
استاندار البرز در پایان تمامی این خدمات خوب و سازنده برای مردم استان را مرهون وحدت و انسجام سه قوا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری قلمداد کرد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 712982
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.