به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی (باغ موزه) دفاع مقدس استان البرز، افزود: امروز این کار یادگاری خواهد بود برای آیندگانی که بار بسیار پر ارزشی از دفاع مقدس که قرب به پروردگار و حفظ روحیه ایثار و شجاعت را داشته باشند.
وی تصریح کرد: آنها باید بدانند مردمان ایرانی متشکل از زنانی و مردانی بودند که تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، شیعه و سنی و اهل کتاب حاضر شدند. ایرانی ها همیشه متحد و متفق بودند و توانستند در این قرون آثار ماندگاری از خود به جای بگذارند.
استاندار البرز بیان داشت: مکان این مرکز بسیار مناسب بین دو آزادراه ملی و بین المللی است و می تواند المان های فرهنگی استان را به نمایش بگذارد، صمن اینکه مکانی مفرح برای استراحت است.
وی گفت: این حرکت باید ادامه داشته باشد و اعضای جدید شورا هم ادامه دهنده راه برای به ثمررسیدن آن باشند.
طهایی ادامه داد: این مجموعه متعلق به کل استان است، لذا تمام آثار عملکردی استان در آن به نمایش گذاشته می شود و باید تمام مجموعه های شهری و روستایی در آن نقش آفرینی کنند به خصوص خانواده های شهدا و جانبازان نفش بزرگی را در رساندن پیام شهدا به آیندگان داشته باشند.
وی از مجموعه استانی و ملی خواست تا تلاش خود را برای زودتر به ثمررسیدن این مجموعه و تامین اعتبارات آن داشته باشند.
استاندار البرز با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، افزود: منافقین کسانی بودند که از اول انقلاب سهم خواهی کردند و از داخل خنجر می کشیدند و به خانواده های مظلوم می زدند.
طهائی اطهار امیدواری کرد که با وحدت و انسجام تحت هدایت های رهبری پیروزی های بعدی را شاهد باشیم.
1535/6156خبرنگار:نوشین طهماسبی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.