به گزارش ایرنا، روزنامه پیام سپیدار این مطلب را به قلم مصطفی سعیدی سیرائی در ستون یادداشت خود به رشته تحریر در آورده است.
در بخشی از این مطلب آورده شده: زمینه برخورداری همه اقشار از مواهب مختلف زندگی با تقویت سازمان تامین اجتماعی امکان پذیر تر خواهد بود، در این راستا لزوم هم افزایی دستگاه های مختلف جهت تقویت این سازمان لازم است، گستره فعالیت سازمان تامین اجتماعی نه تنها در حوزه درمان بلکه در حوزه اشتغال،بیمه بیکاری، رسیدگی به سالمندان و امور بازنشستگی است.
با توجه به گستردگی روز افزون جوامع بشری و توسعه صنعتی ، موضوعات و پیچیدگی های اجتماعی به حدی رسیده که به تبع آن آسیب هایی چه از لحاظ تعداد و چه از لحاظ وسعت زندگی اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است که این موضوع ضرورت برخوردهای علمی و کارشناسی را ایجاد می کند.
در بخش پایانی این مطلب آورده شده: از این روایت توجه به حوزه هایی از این دست را دو چندان می کند ، گسترش سازمان های مردم نهاد و استفاده از کارشناسان و بهره مندی از تجارب دیگر کشورها می تواند در این حوزه به کارکرد بهتر مجموعه بهزیستی کمک کند و همچنین خدمات مناسب تری به مجموعه های تحت پوشش بهزیستی ارائه شود.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.