به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهرام لازمی زارع، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل در خصوص کشتار سگ‌های ولگرد موجود در خیابان‌های اردبیل افزود: ما اسلحه مخصوص این کار را در اختیار نداریم و فقط اکیپ‌های مخصوصی مأمور هستند سگ‌های ولگرد را بیهوش کرده و به مکان مخصوصی انتقال دهند و همشهریان در صورت تمایل به نگهداری از این سگ ها می‌توانند به محل‌های نگهداری سگ ها مراجعه کنند .

وی گفت: این سگ‌ها گرسنه و بی آزارند اما بعضی از هموطنان به واسطه ترس یا ذهنیت خاص به حضور آن‌ها در برخی نقاط شهر معترض هستند .

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل اضافه کرد: حال آنکه در کشورهای دیگر مخصوصا کشورهای اروپایی و حتی کشوری نظیر ترکیه، زندگی سگ‌های خیابانی و دیگر حیوانات بی‌آزار در محیط شهری امری پذیرفته و معمول است و مردم نیز به آنها غذا می‌دهند .

لازمی زارع تصریح کرد: تاکنون موردی از حمله این سگ‌ها به انسان‌ها گزارش نشده، لذا برنامه‌ای برای کشتار آنان در دست نیست و تنها سگ‌هایی که بیمار هستند، باید تلف شوند .

وی از همشهریان خواست در صورت مشاهده این سگ‌های ولگرد مورد را به شماره 137 شهرداری اردبیل اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام شود .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 700547
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.