به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی روز پنجشنبه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران افزود: به همین منظور هرچه برنامه های فرهنگی دینی در سطح مساجد از لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد به همان میزان می تواند جوانان را به اسلام و آموزه های آن جذب کرده و از بروز انحرافات اخلاقی در بین این نسل فعال جامعه جلوگیری کرد.
وی اظهار داشت: به همین منظور بهره گیری از روحانیون توانمند در عرصه تبلیغ و استقرار آنها در سطح مساجد کشور می تواند نقش اثرگذاری در جذب اقشار جامعه به ارزش های دینی و معنوی داشته باشد.
وی ادامه داد: امروز جوانان تشنه معارف الهی هستند و بهره گیری از شیوه های نوین تبلیغی با توجه به توسعه نرم افزار های نوین در عرصه فضای مجازی می تواند کارآمد و مفید باشد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، ادامه داد: تبلیغات اسلامی البرز با افزایش تعداد روحانیون مستقر از81نفر به 93 نفر در صدد توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی در سطح مساجد استان است.
این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: امروز یکی از معضلاتی که دامنگیر جامعه ما شده عدم رعایت حجاب اسلامی توسط بعضی از جوانان در سطح خیابان ها و اماکن عمومی است که غفلت از انجام فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی تاثر گذار در این زمینه صدمات غیر قابل جبرانی برای کشور بدنبال خواهد داشت.
مسعودی، در پایان گفت: بسیاری از جوانان و نوجوانان از روی غفلت به این معضلات دچار می شوند که بیان احکام و آموزه های دینی می تواند گره از بسیاری از مشکلات و معضلات روحی آنها باز کند.
6156/ 6155خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.