به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با محکوم کردن حمله تروریستی اخیر دشمن در تهران افزود: اقدام کور تروریستی اخیر نتیجه شکست سنگین دشمن در عراق و سوریه می باشد.
وی هدف از این اقدام بزدلانه را نا امن کردن ایران اسلامی دانست و بر حفظ روحیه انقلابی و هوشیاری مردم تاکید کرده و پیروی از ولایت فقیه را عامل خنثی کننده تمام توطئه های شوم دشمنان داخلی و خارجی بیان کرد.
حجت الاسلام با وقار در ادامه با اشاره به فرازهایی از فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار اخیر باجمعی از دانشجویان گفت: ملت ایران به هیچ وجه اجاز ه دخالت بیگانگان در امور داخلی و تدوین برنامه های فرهنگی را نخواهند داد.
خطیب جمعه امشگین شهر همچنین با بیان نقش خانواده در ترویج سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه اظهار کرد: توجه به مادیات و تجمل گرایی از عوامل اصلی کمرنگ شدن باورها و ارزش های دینی در جامعه می باشد.
وی گفت: زندگی قرآنی بر پایه عقلانیت و آموزه های دینی استوار است و کم رنگ شدن بخشی از باورها و ارزش های دینی نتیجه توطئه های استکبار جهانی در ایران اسلامی می باشد.
گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اکرام ایتام و سفارش روزه داران به بهره مندی از فیوضات لیالی قدر از دیگر سخنان امام جمعه مشگین شهر بود.
مشگین شهر در 95 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.