به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی در نشست با اعضای انجمن های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز که عصر چهارشنبه در حوزه استاندار برگزار شد، با تاکید بر ضرورت پیگیری طرح موزه هنرمندان در تپه مرادآب کرج، افزود: این طرح علاوه بر نمایشگاهی دائمی برای آثار هنری هنرمندان فرهیخته البرز، می تواند تاثیر بسزایی در جذب گردشگران داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه هنرمندان می توانند طی برگزاری مسابقه ای، المان زیبایی برای این موزه طراحی کنند ادامه داد: رویکرد ما تعامل دوسویه با اصحاب رسانه و هنر است از این رو درصدد فراهم کردن زیرساخت های لازم برای تحقق این امر هستیم.
طهایی با اشاره به وضعیت فعالیت های فضای مجازی گفت: تمامی تشکیلات و سازمان ها دارای متولی و مسئول هستند ولی تاکنون برای فضای مجازی چنین امکانی فراهم نشده از این رو بسیاری از اقداماتی که در این فضا صورت می گیرد نظارت و کنترلی ندارد بنابراین آمادگی لازم برای هم اندیشی در این رابطه وجود دارد.
وی به دستاوردهای دولت در زمینه های مختلف و ضعف در اطلاع رسانی صحیح در این رابطه اشاره کرد و افزود: در گذشته مردم با حضور و راهپیمایی در خیابان ها انرژی هسته ای را حق مسلم خود می دانستند و اکنون که دنیا این حق را به رسمیت شناخته و بسیاری از امکانات داخلی کشور از طریق انرژی هسته ای تامین شده، برخی رسانه ها سکوت کرده اند.
استاندار البرز گفت: در شرایط فعلی منطقه، ایران در جزیره ثبات قرار دارد و این امنیت در دنیا امری بدیهی است چراکه سرمایه گذاران خارجی از سراسر جهان برای سرمایه گذاری وارد ایران می شوند که یکی از شاخص ترین آنها توتال است ولی اهمیت این امر مغفول مانده و عده ای شرایط را به گونه ای دیگر انعکاس می دهند.
وی با بیان اینکه به همت و تلاش دولت امروز به برابری با قطر در میزان برداشت از مخازن میدان مشترک پارس جنوبی رسیده ایم افزود: روز گذشته رییس جمهور سابق اوکراین به همراه سفیر این کشور به البرز سفر داشت، در این سفر محصولات دارویی تولیدی در استان معرفی شد و استقبال برای همکاری ها مشترک اعلام شد و تمامی این تعاملات از آثار برجام است.
1535/6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.