عبدالله طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از 350حجره انواع میوه های فصل ، سبزی ، سیب زمینی و پیاز در روزهای پنجشنبه هر هفته براساس جدول معین بین مددجویان ساکن در شهرهای مختلف شهرستان کرج از طریق کمیته امداد توزیع می کنند.
وی اظهار داشت : در ماه های 3 میلیارد و 500 میلیون ریال میوه بین نیازمندان توزیع شده است.
وی ادامه داد: افزایش برکت در مال ، گشایش رزق و روزی ، رفع نیاز فقرا و ایتام و جاری ساختن سنت های حسنه در جامعه از جمله فواید مشارکت در امور نیکوکاری است .
طاهری تاکید کرد : پرداخت زکات از اهمیت و جایگاه خاصی در میان دستورات دین مبین اسلام برخوردار است ، به نحوی که در ردیف مهم ترین عبادات قرار گرفته و در بسیاری از آیات شریف قرآن کریم به همراه بر پا داشتن نماز آمده است .
وی افزود: ترغیب کسبه نیکوکار و خیران اصناف به مشارکت در امور خیرخواهانه در سایر بازارها از جمله بازار ملاصدرای کرج ، مرکز خرید مهستان ، پاساژ آزادی ، بازار انقلاب و پاساژ زکی خانی نیز مدتی است آغاز شده و توسعه این امر به منظور کمک به محرومان در دستور کار قرار دارد .
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز گفت : مردم نوعدوست البرز در صورت تمایل می توانند با حضور در دفاتر این نهاد در سطح استان و یا تماس با شماره 32820022 در طرح های متنوع فقرزدایی این نهاد در موضوعات مسکن ، درمان ، طرح های اکرام ایتام و محسنین و جهیزیه ثبت نام کنند .
وی عمده مشارکت خیران را در طرح اکرام ایتام اعلام کرد و خاطرنشان کرد: حدود 30 هزار نیکوکار در استان کفالت ایتام تحت حمایت کمیته امداد و فرزندان طرح محسنین را بر عهده دارند .
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.