به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحمت موحدی تبار روز یکشنبه در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در کشور، افزود: امروز دغدغه مقام معظم رهبری و مسئولین مقوله مسائل فرهنگی است که نیاز است همگان در این راه قدم بردارند.
وی اضافه کرد: نیاز است که همه مسئولین و مردم برای ارتقای مسایل فرهنگی پای کار بیایند.
موحدی تبار با اشاره به حفظ شعائر دینی و مذهبی و برگزاری هر چه باشکوهتر مناسبت های مذهبی بیان داشت: ما هرچه داریم از تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت است ،به همین منظور حفظ و حراست از شعائر دینی و مذهبی مهم‌ترین وظیفه دستگاه های فرهنگی است.
وی با توجه به درپیش بودن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: این امام بزرگوار برای نجات دین مبین اسلام، آموزه های الهی را در جامعه ترویج داد و اندیشه های توحیدی را حفظ و اشاعه کرد.
نماینده آیت الله وحید خراسانی ادامه داد: تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان برای حضور در این مراسم و آشنا ساختن این نسل با بزرگان دینی و همچنین اصول و مبانی اساسی مکتب تشیع همواره باید از طرف مسئولان مورد توجه قرار گیرد.
موحدی تبار گفت: با راه اندازی دستجات عزاداری در سطح خیابانهای شهر مظلومیت معصومین (ع) و اقتدار شیعه را به گوش جهانیان رساند.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.