به گزارش ایرنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور البرز روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: داوطلبان علاقه مند به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور از نیمه دوم مردادماه سال جاری از 2 طریق می توانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل دهند.
اکبر خوشه کارافزود: گروه اول داوطلبانی هستند که در آزمون سراسری دانشگاه های کشور که 15 و16 تیر ماه برگزار شد شرکت کرده اند و گروه دوم داوطلبانی هستند که مایل به ادامه تحصیل به صورت بدون کنکور هستند.
وی اضافه کرد: همه علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور شامل داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 96 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند در رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی،علوم پایه و علوم انسانی از نیمه دوم مرداد ماه می‌توانند ثبت نام نمایند.
خوشه کار گفت: این افراد می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی : www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی ادامه داد: داوطلبان در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی یا ثبت نام میتوانند با مراجعه حضوری به یکی از 6مرکز کرج، هشتگرد، ماهدشت،اشتهارد، نظرآباد و طالقان (مرکز دانشگاهی محل پذیرش رشته مورد تقاضا) اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.