به گزارش ایرنا،سرهنگ ایوب احمدی شامگاه شنبه در جمع مربیان تکواندو شهرستان فردیس در تالار گلریزان، افزود: باید مسئولان در ورزش پیش قدم باشند و جوانان را به سمت ورزش سوق دهند که البته این امر مستلزم همکاری و همراهی تمام مسئولان شهری است.
وی ادامه داد: حدود 4 سال در خدمت مردم فردیس هستیم، از موضوع موادمخدر و اعتیاد در این شهرستان رنج می بریم و جوانان ما آسیب می بینند، با ورود منتخبین مردم در اولین شورای شهر فردیس انتظار داریم ورزش در این شهرستان گسترش یابد، چرا که هر چقدر جوانان را به ورزش جذب کنیم کمتر اسیب می بییند.
وی با بیان اینکه ورزش نوع خاصی از مصونیت مقابل ناهنجاری را در افراد به دنبال می‌آورد، گفت: ورزش می‌تواند نقش مهمی در ایجاد شادابی، شور و نشاط در جامعه داشته باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: توجه به امر ورزش نه تنها باعث ایجاد نشاط و شادابی در بین آحاد مردم می شود بلکه عامل تاثیر گذاری در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیز است.
احمدی افزود: اعتیاد امروزه به معضلی خانمان سوز تبدیل شده و سوق دادن جوانان به ورزش آنها را از گرایش به این معضل حفظ می کند.
وی اظهار داشت: جذب جوانان به اماکن ورزشی نقش مهمی در تربیت آنها دارد و مهارت اجتماعی آنها افزایش پیدا می کند.
احمدی گفت: در شهرستان فردیس استعداد های بسیاری در حوزه ورزش وجود دارد که باید این استعداد ها شناسایی و در جهت شکوفایی آنها گام برداشت.
7417/1535خبرنگار:منصورجمشیدی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.