عبدالکریم رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی 4 پایگاه راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: در زمان مراجعه والدین به مدارس نزدیک محل سکونتشان برای نوبت دهی ، توسط عوامل اجرایی ، آموزشی و پرورشی مدارس با کارکرد و فضای مدرسه با بازدید از کلاس های درس و .. آشنایی پیدا می کنند.
وی هدف از آشنا کردن نو آموزان با مدرسه را کاهش استرس نو آموزان، ایجاد انگیزه ، ذوق و لحظه شماری برای شرکت در جشن شکوفه ها ی سال تحصیلی 97-96 و دوست داشتن مدرسه به عنوان خانه دوم خودشان ذکر کرد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج تصریح کرد: آئین متمرکز استانی گشایش پایگاه های طرح سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان البرز در سال تحصیلی97-96 در دبستان شاهد شهیده نیک نژاد این ناحیه برگزار شد.
رستمی اضافه کرد: در این طرح سلامت نوآموزان در بخش شنوایی، بینایی، گفتاری و مسائل بهداشتی سنجش و درصورت مشاهده هرگونه اختلال به مراکز تخصصی معرفی می شوند.
وی بیان کرد: اولیای نو آموزان برای دریافت معرفی نامه برای ارائه به پایگاههای سنجش باید به مدرسه مورد نظر در محدوده منزل مسکونی خود مراجعه کنند.
این مسئول به والدین توصیه کرد برای آرامش بیشتر نو آموزان در این سنجش از هر گونه فشار روانی یا ایجاد ترس در فرزندانشان مبنی بر جمع کردن حواس خود برای پاسخگویی به سوالات و ... بپرهیزند.
وی تاکید کرد: پایگاه های طرح سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان تا پایان مردادماه فعال هستند.
2819 /6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.