خسرو ساکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره برای ارتقای کیفیت آموزش و به منظور توسعه و تعالی رشته‌های هنری، پرورش استعدادها و خلاقیت‌های هنرجویان و هنرآموزان برگزار شد.
وی ارزیابی کیفی آموزش‌های هنری ارائه شده، معرفی توانمندی‌های هنرآموزان و هنرجویان در رشته‌های هنری به جامعه، ایجاد فضای رقابتی سازنده در میان هنرآموزان برای بروز خلاقیت و ایده‌های نو را از دیگر اهداف جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای ذکر کرد.
وی بیان کرد:در این جشنواره کشوری هنرجویان رشته پویا نمایی به نام های مرجان گلداری و شمیم شمسی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و مبینا حنیفه از ناحیه 4 کرج از هنرستان های مهندس تقوی و شایا تکنیک نو برتر شدند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت : یاسمن بنا زاده از هنرستان ولایت ناحیه 3 کرج در رشته صنایع دستی و حدیثه حیدری در طراحی و دوخت از هنرستان ناهید فاتحی ناحیه 4 کرج رتبه برتررا کسب کردند.
ساکی در ادامه به رتبه های برتر رشته گرافیک پرداخت و افزود: فاطمه جودی و شیدا محمدی از هنرستان های ولایت و آیت ا... خامنه ای و فاطمه بنده زاده از هنرستان هفده شهریور حائز رتبه کشوری در این جشنواره شدند.
وی از یاسمن فوقانی و زهرا محمودی از هنرستان ولایت ناحیه 3 کرج در رشته نقاشی و فاطمه پور محمد از هنرستان علم و هنر در رشته نقشه های معماری بعنوان دیگر هنرجویان برتر شناخته شده در این جشنواره یاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: مهسا صیدی ، آناهیتا لیمویی از هنرستان ولایت و دلارام عسگری زاده از هنرستان آیت ا...خامنه ای از ناحیه 3 کرج در رشته طراحی هجدهمین جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای رتبه لرتر کشوری را به خود اختصاص دادند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: پروانه ذابح در رشته چاپ دستی از هنرستان ولایت آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج نیز حائز رتبه برتر شد.
ساکی ادامه داد: سکینه سعید آبادی تنها معلم البرزی است که توانست به عنوان هنر آموز از هنرستان ولایت در هجدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای رتبه برتر را به دست آورد.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.