خسرو ساکی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: 20 پایگاه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی برای نوآموزان بدو ورود به دبستان در البرز سازماندهی شد.
وی بیان کرد:این پایگاه ها در دو بخش تشخیصی و تخصصی در زمینه ارزیابی سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی نوآموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی در البرز راه اندازی شده است.
وی تصریح کرد: دراین پایگاه ها نوآموزان در زمینه بینایی ، شنوایی، هوش و آمادگی تحصیلی در پایگاه های تشخیص اولیه و تخصصی مورد سنجش قرار می گیرند.
وی با اشاره به شروع نوبت دهی سنجش برای نو آموزان بدو ورود به دبستان از شانزدهم خرداد ماه 96 در البرز خاطر نشان کرد: والدین و سرپرست های نوع آموزان با مراجعه به سامانه http://h2.iehs.ir/tashkhis/home اعلام شده از سوی آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز اقدام به نوبت گیری کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: 102 نفر از کارشناس آموزش دیده ،مسئولیت سنجش نوآموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی را در بخش سلامت جسمی و ذهنی نوآموزان در پایگاه های سنجش این استان بر عهده دارند.
ساکی یادآور شد: پایگاه های سنجش نوآموزان از بیست و سوم خردادماه سال جاری فعالیت خود را در قالب 20 پایگاه در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش آغاز می کنند.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته حدود 44 هزار نوآموز در پایگاه های استان البرز سنجش شدند.
2819/ 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.