مسعود مهران نیا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه ساله فرهنگیان البرزی همگام با همه مردم در روز 14 خرداد در مرقد مطهر حضرت امام گردهم می آیند تا در مراسم باشکوه ملی بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب شرکت کنند.
وی اظهار کرد: این مراسم جزء برنامه های ملی ، مذهبی و سیاسی مهم و با شکوه ایران اسلامی است که مردم عزیز و قدرشناس ایران اسلامی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید پیمان یا آرمان های امام راحل 28 سال است که این روز را گرامی می دارند.
وی با اشاره به نقش مهم معلمان در گسترش اندیشه امام راحل در بین نوجوانان و جوانان ایران اسلامی یاد آور شد: فرهنگیان البرزی امسال نیز در این آئین ملی شرکت می کنند تا بار دیگر با امام راحل و شهدای گرانقدر عهدی دوباره ببندند و بر ترویج اندیشه امام خمینی (ره) در جامعه تاکید کنند.
وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) یک تفکر بزرگ و یک آرمان بلند از خود به جای گذاشت که بعد از ایشان تمام انسانهای دنیا بتوانند به آزادگی برسند و امروز با رهبری امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به بسیاری از این آرمانهای نزدیک شده ایم.
وی با بیان اینکه امروز تفکر بلند امام را در همه زمینه ها شاهد هستیم، تصریح کرد: بسیجیان در روز ۱۴ خرداد با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد ه و نشان خواهند داد تا به همه آرمانهای امام نرسند دست از کار و تلاش و نخواهند کشید.
وی تصریح کرد: مردم ایران عظمت و آبادانی این دیار گوهر بار را از اندیشه ناب امام خمینی(ره) می داند و برگزاری آیین های پرشور در سالگشت ارتحال این شخصیت والامقام مبین ارادت آحاد جامعه به امام عزیز است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد : امام خمینی، ایران اسلامی را از ظلم و استعمار نجات داد و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بدون رهبری دلسوازانه این شخصیت والامقام غیر ممکن بود.
مهران نیا اضافه کرد: امام خمینی شخصیتی چند بعدی بودند که بسیار از مطالب علمی ،فلسفی و سیاسی ایشان راهگشای رفع بسیاری از مشکلات ایران اسلامی است.
وی امام خمینی (ره) را از اندیشمندان نام آور قرن اخیر دانست و افزود: با رهبری حکیمانه این شخصیت وارسته بود که هشت سال جنگ تحمیلی با اقتدار سربازان ایران به پیروزی رسید.
وی تاکید کرد: فرهنگیان البرزی پس از استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام ، برپایی نماز جماعت و صرف افظاری در مرقد مطهر امام خمینی (ره) به البرز باز می گردند.
البرز حدود 50 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.