به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود:امام در مقابل آمریکایی ها و صهیونیست ها موضع گرفت و روز جهانی قدس را بنیان گذاشت و در مقابل آمریکاایستاد و فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی گفت: از نگاه امام (ره) استکبارستیزی دفاع از محرومین و مستضعفین دنیا یک اصل بود و امام این تفکر را زنده کردو از منظر امام (ره) باید به مردم اعتماد شود و پشتوانه حکومت مردم هستند به این مسائله اهتمام بورزیم.
ایمانی ادامه داد: از منظر امام (ره) مهندسی نظام اسلامی در دوره غیبت با ولایت فقیه است اگر ولی فقیه بالای سر حکومت نباشد آن حکومت دینی و اسلامی نیست.
وی تصریح کرد: همانطور که درصدر اسلام پیغمبر(ص) در راس حکومت بودو پس آن حضرت ، ائمه باید حکومت را رهبری می کردند اکنون در زمان غیبت ولی عصر(عج ) فقیه عادلی که کفایت سیاسی و تمام اداره جامعه را دارد او باید در راس حکومت باشد و امام به مردم فرمودند که اگر می خواهید به کشور آسیب نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید و ولایت فقیه را از دست ندهید.
وی اظهار داشت: به هر حال اینها میراث امام هستندو این میراث باید ماندگار و حفظ و حراست شود.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: 28 سال گذشته مقام معظم رهبری این جایگاه را حفظ کرد .
ایمانی افزود: در همان روزی که امام رحلت کردند 14 خرداد مجلس خبرگان به تصویب رسید و در آن روز حضرت آیت الله خامنه ای مدظله به عنوان رهبری جمهوری اسلامی انتخاب شد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کردو گفت: صحت انتخابات تائید شد و حضور بیش از 73درصد مردم یعنی 41 میلیون نفر از واجدین شرایط بر اقتدار نظام اسلامی افزود.
ایمانی افزود: این انتخابات نقطه قوتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران شد در شرایطی که این همه علیه نظام سمپاشی می شود و به ناکارآمدی نظام به دور کردن مردم و فاصله انداختن به نظام و مردم تلاش می شود اما مردم با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری پای صندوق رای آمدند شور و شوق انتخاباتی راه انداختند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.