مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز گفت: مشی سیاسی امام خمینی(ره) باید چراغ راه مسئولان باشد.     حجت الاسلام علی انوری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه الهی بودن بارزترین ویژگی حضرت امام خمینی(ره) بود، اظهار کرد: تمامی فعالیت های امام خمینی (ره) بر مبنای اسلام و برای جلب رضایت خداوند متعال بود و همین الهی بودن باعث شد  تا ایشان به خوبی در دل و قلب مردم جا گرفته و تحول بزرگی با عنوان انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی برسد. 
وی با اشاره به اینکه سیره زندگانی امام خمینی(ره) باید الگوی همه مردم قرار گیرد، افزود: مشی سیاسی امام خمینی (ره) باید به عنوان دکترین الگو و چراغ راه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد. 
وی ادامه داد: مشی سیاسی امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی ایشان جلوه یافته است. 
انوری خدمت به مردم و پشتیبانی و تبعیت از ولایت فقیه را دو شاخصه اصلی وصیت نامه امام خمینی(ره) دانست و گفت: بزرگترین درسی که مسئولان از وصیت نامه ایشان می‌توانند بگیرند خدمت به مردم است. 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز تاکید کرد: امام خمینی(ره) همواره تاکید ویژه‌ای به پشتیبانی از ولایت فقیه داشتند و طبق فرموده‌های ایشان اگر مردم و مسئولان پشت سر ولایت فقیه حرکت کنند، هیچ کس نمی‌تواند به کشور ما آسیب بزند. 
وی با بیان اینکه وصیت نامه امام خمینی(ره) باید توسط فرهیختگان و روحانیون به خوبی در جامعه تبیین و نهادینه شود،  افزود: اگر وصیت نامه ایشان به خوبی در جامعه تبیین شده و به فرهنگ عمومی تبدیل شود، مردم آن را از مسئولان کشور مطالبه خواهند کرد اما واقعیت امر این است که هنوز هم این تبیین به خوبیدر جامعه صورت نگرفته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.