به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حجت الاسلام فیاضی در دیدار کمیته برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی با ایشان با بیان اینکه اطلاعات منتشر شده در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی غیرمستند و غیرقابل اعتماد هستند، اظهار داشت: علیرغم همه گیر شدن شبکه های اجتماعی، هنوز هم کتاب، مهمترین مرجع علمی بشر محسوب میشود.

وی، ترویج فرهنگ کتابخوانی را باعث توسعه بیش از پیش جامعه دانسته و افزود: تجربه همه کشورهای توسعه یافته نشان میدهد که جوامع آنها، از سرانه مطالعه بالائی برخوردار بوده اند.

این مسئول، معرفی معارف و سبک زندگی حضرت امام رضا(ع) را موجب سوق دادن جامعه به سمت ارزشهای متعالی و اصیل اسلامی برشمرده و تصریح کرد: مطالعه زندگی ائمه اطهار(ع)، موجب در پیش گرفتن راه و رسم توحید محور در زندگی میشود.
حجت الاسلام فیاضی، بسیج را نیروی برآمده از متن مردم معرفی کرده و ادامه داد: بسیج و سپاه استان آمادگی دارند در همه فعالیتهای فرهنگی ولائی بالاخص جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار، با تجلیل از همکاری سپاه استان در جشنواره کتابخوانی رضوی سال پیش، حمایت این نهاد انقلابی را موجب قوت قلب کتابداران دانسته و گفت: برنامه های مشترکی که تا کنون به اجرا درآمده، از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده اند.

رباب عزیزخانی، مهلت شرکت در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی را تا یکم تیرماه اعلام کرده و افزود: احتمال دارد جشنواره تا اواسط تیرماه
تمدید شود.

وی، کتابهای معرفی شده برای جشنواره را موجب آشنائی بیشتر اقشار مختلف مردم با زندگی امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) برشمرده و خاطرنشان ساخت: این کتابها، سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را معرفی میکنند.

در این نشست، سپاه حضرت عباس(ع) در خصوص مشارکت در چاپ و نصب بنرهای جشنواره کتابخوانی رضوی اعلام آمادگی نمود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 663921
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.