علیرضا فتاح پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرکز توسط یکی از بهبودیافتگان راه اندازی و برای 25 نفر اشتغالزایی ایجاد شده است که ظرفیت اشتغالزایی آن تا 100 نفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع و با اعتبار 3 میلیارد ریال ایجاد شده است.
وی از سازمان پسماند شهرداری کرج خواست نهایت همکاری لازم را با مرکز جمع آوری پسماند بهبودیافتگان شهرستان فردیس داشته باشد.
وی اظهار داشت: به منظور ایجاد اشتغال بهبودیافتگان با حمایت اداره بهزیستی این شهرستان یک کارگاه خیاطی بزودی در مشکین دشت راه اندازی می شود.
فتاح پور افزود: همچنین یک نانوایی رایگان توسط بهبودیافتگان در مشکین دشت راه اندازی می شود مقدمات تامین مکان و نیروی انسانی در حال فراهم شدن است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان فردیس گفت: 90 بسته مواد غذایی حمایتی بین خانواده های نیازمند تحت پوشش این اداره توزیع شده است.
فتاح پور با اشاره به دو مرکز نگهداری بچه های بی سرپرست افزود: در شب 19 ماه مبارک رمضان با کمک خیرین 100 ایتام البسه مورد نیاز آنها نیز تهیه و به آنها اهدا خواهد شد و همچنین مورد اطعام قرار خواهند گرفت.
حدود 300 خانوار نیازمند و بیش از 200 زن سرپرست خانوار به همراه فرزندان و 47 کودک بی سرپرست تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان فردیس قرار دارند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.