به گزارش ایرنا، حسین رحمانیان شامگاه چهارشنبه در همایش استانی تجلیل از فعالان فرهنگی حامی دکتر روحانی که در کانون امام علی (ع) برگزار شد افزود: مشارکت قابل تحسین مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران نشان داد که ملت ایران محکم و استوار اندیشه خود را اعلام و دنبال می کند.
وی بیان کرد: دراین انتخابات مردم شاهد پیروزی عقلانیت بر پوپولیسم نیز بودند.
وی تصریح کرد: باید از نهال امید در کشور مراقبت کنیم که در این راه معلمان رسالت سنگین و مهمی را بر دوش دارند.
رئیس ستاد فرهنگیان البرز، حامیان دکتر روحانی از رشادت و شجاعت معلمان در این دوره از انتخابات حساس و سرنوشت ساز قدردانی کرد.
وی بیان کرد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات حاضر شدند تا ثبات ، آرامش و امنیت در جامعه تثبیت شود .
وی اظهار کرد: اکنون نهال امید در کشور با رای مردم در انتخابات 96 جان دوباره ای گرفته است لذا نیاز به مراقبت دارد.
وی با اشاره به اینکه نباید اختلاف نظر ها و ... در جامعه ادامه یابد چون کام مردم را تلخ می کند و امید در بین مردم تبدیل به ناامیدی می شود.
رحمانیان تصریح کرد: دکتر روحانی توانست برای چهارسال دیگر اعتماد مردم را کسب کند و خواسته های عمومی این است که ایشان ضمن حفظ دستاوردها، دفاع از استقلال و اقتدار نظام، به امور معیشتی مردم، رفع مشکلات آنها، رونق اقتصادی و اقشار آسیب پذیر توجه خاص داشته باشد.
وی گفت : رئیس جمهوری منتخب خود در تبلیغات انتخاباتی بر این خواسته های عمومی و رفع مشکلات مردم تاکید داشتند و امید است با مساعی و کمک همه، این مشکلات از میان برداشته شود.
وی ادامه داد : کسانی که در این انتخابات به عنوان رقیب بوده و یا حامی رقیب بودند بدانند دیگر فصل رقابت تمام شده و دوره رفاقت و پشتیبانی آغاز شده است، همه باید حمایت کنند.
وی تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پیروز اصلی این انتخابات مردم هستند لذا دکتر روحانی اعتماد مردم را برای یک دوره دیگر جلب کرد تا بتواند خدمتگزاری صدیق و پرتلاش برای مردم باشد
البرز حدود 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.