محمد میرزایی روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: با برنامه ریزی انجام شده، چنانچه شهروندان شماره ملی خود را فراموش کرده باشند می توانند به نماینده فرماندار که درشعب اخذ رای حضور دارند اطلاع و آن ها نیز به صورت تلفنی استعلام صورت می گیرد.
وی اضافه کرد : به منظور ارایه خدمات بیشتر به مردم ،تمام دفاتر ثبت احوال و پیشخوان خدمات دولت این استان در امروز فعال است.
وی اظهارداشت: فعالیت این دفاتر به منظور ایجاد بستر مناسب و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای انجام شده است .
وی افزود: امروزنیز تحویل کارت ملی و شناسنامه توسط شعب ثبت احوال استان البرز انجام می شود.
وی ادامه داد: براساس اعلام ستاد انتخابات استان البرز ارائه شماره ملی و شناسنامه از مدارک ضروری برای رای دادن است.
میرزایی افزود : به منظور ارایه خدمات بیشتر به مردم ،17 دفتر پیشخوان دولت که خدمات ثبت احوال درآن ارائه می شود آماده دریافت برای خدمات رسانی فعال هستند.
وی به عموم مردم استان البرز توصیه کرد: چنانچه شناسنامه و کارت ملی معتبر دارند نیازی به تعویض نیست و افرادی که فاقد شناسنامه و کارت ملی هستند به دفاترمربوطه مراجعه کنند.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان البرز، یک میلیون و 612 هزار و 430 نفر واجد شرایط رای در البرز هستند که 37 هزار و 703 نفر آنان رای اولی هستند.
در 17 شهر البرز 109 کرسی شورا وجود دارد. در 6 شهر استان که دارای 7 عضو شورا هستند انتخابات به صورت تمام مکانیزه برگزار می شود.
امسال هزار و 283 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد هزار و 235 شعبه ثابت و 48 شعبه سیار است.
برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه برای هر 200 رای یک صندوق در نظر گرفته شده و با بررسی های صورت گرفته زمان اخذ رای برای هر نفر کمتر از 2 دقیقه تخمین زده شده است.
یکهزار و 283 صندوق اخذ رای را فراهم شده و هزار و 286 صندوق نیز برای شوراها در سطح استان با مجریانی حدود 18 هزار نفر آماده برگزاری انتخابات است.
2098/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.