محبوب حیدری در جریان آغاز عملیات اجرایی بهسازی راه اصلی ورودی شهر گرمی اظهار داشت: ایمن‌سازی و کاهش حجم ترافیک ورودی شهر گرمی از اهداف اجرای پروژه بوده که عملیات اجرایی آن آغاز و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: بهسازی راه اصلی ورودی شهر گرمی به طول پنج کیلومتر و عرض سواره‌رو 24 شامل خاکبرداری، خاکریزی، دو لایه زیرسازی به ضخامت30 سانتیمتر، احداث و تعریض پنج دستگاه پل و آبرو و اجرای یک لایه بیندر به ضخامت 6 سانتیمتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: برآورد اولیه برای اجرا و تکمیل این پروژه 70 میلیارد ریال بوده و پیش‌بینی می‌شود در سال 98 به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که با این امر می‌توانیم شاهد رفع و کاهش مشکلات و نارسایی ها ید ران راه ارتباطی باشیم.

حیدری بیان کرد: هدف اصلی از اجرای پروژه بهسازی راه اصلی ورودی شهر گرمی ایمن‌سازی مسیر با اصلاح طرح هندسی آن در پلان و پروفیل طولی است که در نهایت منجر به افزایش سرعت طرح، ایمنی سفر و کاهش آمار تصادفات و توسعه منطقه خواهد بود.

وی حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش ایمنی در این محور را از اهداف دیگر این پروژه دانست و گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرک‌ها و روستاهای حاشیه‌ای در کنار جاده و به علت دسترسی غیرایمن مناطق مسکونی به جاده اصلی و عبور ادوات کشاورزی، در حال حاضر با کاهش ایمنی و افزایش تصادفات در محدوده مورد نظر و تامین دسترسی برای مناطق مسکونی اطراف جاده مواجه هستیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 651177
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.