به گزارش ایرنا اقبال محمدیان روز شنبه در حاشیه افتتاح قطعه سوم محور اهواز- رامشیر اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده مردم ماهشهر، رامهرمز، رامشیر و روستاهای اطراف بار سنکین ترافیکی در این جاده است که موجب حوادث رانندگی زیادی در این مسیر می شود و این منقطه را به یکی از پرحادثه ترین و پر ترافیک ترین جاده های کشور تبدیل کرده است.
وی افزود: توسعه این محور از سه راهی رامشیر تا پل مشراگه و تا رامشیر سال ها است که در دستور کار قرار دارد که امید است برای 22 کیلومتر باقی مانده آن نیز اقدامات لازم در سریعترین زمان صورت گیرد.
وی ادامه داد: اگرچه راه و شهرسازی استان بخشی از این پروژه را با دست خالی و تلاش جهادی به سرانجام رسانده اما انتظار می رود که بقیه آن نیز در دستور کار قرار گیرد چرا که این مسیر پروژه با اهمیتی بوده و تاثیر بسزایی در عبور و مرور بین شهری دارد.
محمدیان تصریح کرد: کم عرض بودن این جاده در سال های اخیر باعث وقوع حوادثی شده که خانواده های زیادی را داغدار کرده است و امید است که با توسعه این مسیر رضایتمندی مردم را بیشر کنیم.
وی ادامه داد: این پروژه 28 میلومتر بوده که دستور تکمیل آن را ریاست جمهوری در سفری که به خوزستان داشت صادر کرده و امید است بتوانیم باقی آن را به سرعت اجرایی کنیم.
پروژه قطعه سوم محور اهواز- رامشیر حدفاصل سه راهی کوپال به سه راهی امیدیه به طول پنج کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان استان افتتاح شد .
محور دوم این پروژه 22 کیلومتر تا شهرستان رامشیر است که استاندار خوزستان دستور اجرایی شدن آن را به راه و شهرسازی استان ابلاغ کرد.
7152/6002
خبرنگار: محمدرضا خبازان**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.