معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا گفت: این دوره مسابقات ملی با حضور 8 تیم برگزیده‌ی مرحله‌ی مقدماتی برگزار و تیم‌های شرکت کننده برای راهیابی به دور نیمه نهایی مسابقات با هم به رقابت پرداختند.
احمد رضا فیروزی افزود: در این دوره چهارتیم 'بوعلی'،'اینفینیتی'،' مبین' و' امیر کبیر' به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
وی تاکید کرد: برای توسعه فرهنگ گفت و گو و گفتمان در کشور و در راستای مطالبات رهبری در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی، این دوره مناظرات شکل گرفت.
فیروزی افزود: جهاد دانشگاهی در یک چهارچوب استاندارد دست به طراحی مناظراتی زد که هم به صورت مسابقه باشد و هم در آن استانداردهایی وجود داشته باشد تا مناظره کنندگان اصول مناظره را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه رعایت اصول مناظره در چنین مسابقاتی می تواند برای کشور مفید باشد تصریح کرد: این مسابقات تمرینی برای گفت و گوی متقابل، تحمل آرا متفاوت و نظرات مخالف است.
وی اظهار کرد: این مسابقات برای دومین سال متوالی توسط جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود و سال گذشته تیم شهید مطهری از دانشگاه فرهنگیان (پردیس دختران امیر کبیر) به عنوان تیم اول و تیم اینفینیتی از دانشگاه خوارزمی به عنوان تیم دوم به مرحله منطقه‌ای مسابقات در دانشگاه تهران راه یافتند.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.