به گزارش ایرنا روزنامه پیام زمان این مطلب را به قلم باهره حیدری در ستون نگاه روز خود به رشته تحریر درآورده است.
در بخشی از این مطلب آورده شده: در سالهای اخیر که نقش تروریست هایی چون داعش پررنگ تر شده ، دغدغه امنیت بیش از هر وقت دیگری ذهن ها را به خود مشغول کرده است ، در ماههای ابتدایی اعلام وجود داعشی ها در عراق و سوریه کارشناسان جهانی تصور می کردند این ناآرامی ها در خاورمیانه ، ایران را هم خواهد بلعید و این سرزمین پهناور هم به سرنوشت افغانستان ، عراق و سوریه دچار خواهد شد.
به نظر می رسد این نظر کارشناسی همه جانبه نبوده، جنبه دیگری که باید جهانیان به آن توجه کنند وجود عناصر حیاتی این کشور یعنی سربازان گمنام امام زمان(عج) است، بی شک بعد از اتفاقات تروریستی در قلب اروپا همان طور که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده بودند، این سوال که ایران چگونه به جزیره ای امن در خاورمیانه بدل شده است؟ ذهن ها را درگیر خود کرد .
اهالی فن در حوزه امنیت به حضور نهادهایی چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای امنیتی دیگر در برقراری امنیت مرزهای ایران اسلامی آگاه بودند ولی گویی سربازان گمنام همانطور که نامشان پیدا است واقعا گمنام بوده و کمتر از نقش پر رنگ این سرمایه های ملی آگاهی داشتند و شاید نمی خواستند نقش این سرمایه های ملی را باور کنند.
سربازان گمنام در ایران اسلامی تعلقاتی فراتر از مرزهای خاکی یک سرزمین دارند و آن هم گره زدن روحشان با ولایت فقیه و اصل آن است ، این نیروها با دو تفکر ناب ولایی و جهادی است که توانسته اند چنین امنیتی را در کشور برقرار کنند .
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.