محمد علی یزدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این نشست که تعدادی از مربیان ،داوران و اعضای هئیت رئیسه حضور داشتند در زمینه برنامه راهبردی - عملیاتی این هیات در سال 96 پرداخته شد.
وی تشریح و تبیین سیاست ها و انتظارات مجموعه فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش وجوانان از مجموعه اسکیت در البرز از دیگر موارد مورد بحث در این نشست استانی را تشکیل داد.
وی با اشاره به نقش مهم مربیان و داوران تحت پوشش به اقدامات انجام پذیرفته و میدانی درهیات اسکیت البرز خاطر نشان شد: این هیات در حمایت همه جانبه از علاقمندان به ورزش اسکیت در البرز نیاز به همدلی و همراهی دارد.
رئیس هیات اسکیت استان البرز یاد آور شد: این رشته ورزشی در بخش ایجاد زیر ساخت توسعه همگانی و قهرمانی در سطح مدارس نیز نیاز به توجه و حمایت دارد.
یزدی تشکیل بانک اطلاعاتی برای فعالان رشته اسکیت در البرز را ضروری دانست و اظهار کرد: در این نشست مقرر شد به منظور تکمیل با نک اطلاعاتی ورزش اسکیت ، تمامی مربیان و داوران فعال در سطح استان و ورزشکاران این رشته مدارک خود را به دبیر خانه هیئت ارسال وتحویل دهند.
وی اضافه کرد: در ادامه این نشست برای شرکت کنندگان کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات هیات های ورزشی نیز برگزار شد.
وی یاد آور شد: در استان البرز به صورت رسمی 400 ورزشکار آموزش دیده در رشته ورزشی اسکیت فعالیت دارد.
وی تاکید کرد: برای توسعه ورزش در بین دانش آموزان مدارس استان البرز به ویژه در کرج راه اندازی 4 پایگاه اسکیت درون مدرسه ای در دستور کاری - اجرایی این هیات ورزشی قرار گرفته است.
استان البرز 440 هزار دانش آموز و 25 هزار اسکیت باز به صورت غیر رسمی دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.