ابوالفضل شاه بیگ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درنخستین ماه بهار تلاش های علمی فرزندان البرز در دومین جشنواره ملی علمی دانش آموزی به بار نشست.
وی اظهار کرد: در این جشنواره 2 روزه دانش آموزان ٢٥ استان کشور با ارائه 3 هزار طرح شرکت کردند.
شاه بیگ با اشاره به طرح های برگزیده دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان البرز در این جشنواره خاطر نشان کرد که از دبیرستان دوره دوم فرزانگان یک ناحیه یک کرج فاطمه اکبری در رشته ایده های نوین، فاطمه طهماسبی رشته علوم انسانی و زهرا کریمی در رشته علوم زیستی مقام اول را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: از دبیرستان فرزانگان 4 دوره دوم متوسطه کرج، یگانه قندلو و هستی شکاریار مقام دوم شیمی را کسب کردند.
رئیس اداره مدارس استعداد های درخشان البرز ادامه داد: ازدبیرستان فرزانگان2 متوسطه اول کرج هلیا خطیبی و حنانه یحیایی مقام دوم شیمی را به دست آوردند.
شاه بیگ تصریح کرد: از دبیرستان سلطانی یک ناحیه ١کرج ارشیا اعلایی مقام اول را در رشته فنی مهندسی و دبیرستان دوره دوم فرزانگان٣کرج صبا الله بخشی مقام دوم در رشته فنی مهندسی وکوثر شورگشتی مقام سوم در رشته فیزیک را کسب کردند.
وی اضافه کرد: ازدبیرستان سلطانی 5 هشتگرد نیز تندیس و دیپلم افتخار در رشته بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری و بهترین فیلم مستند توسط دانش آموزان محمد رضا حکیمی منش، محمدی رضا پیکان حیرتی،محمد متین خیل فرهنگ و مجیر مهر علیزاده کسب شد.
در مدارس استعدادهای درخشان البرز حدود 4 هزار دانش آموز تحصیل می کنند.
2819 / 6155خبرنگار: مهین مالمیرانتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.