به گزارش خبرآنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،" عباد الله کامکار"صبح شنبه در بازدید از کارخانه قند کرج، یکی از مهمترین اولویت‌های اقتصادی کشور در سال ۹۵ را ایجاد تحرک در بخش تولید عنوان کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم احیای بخش تولید داخلی گفت: کارگروه ستاد تسهیل برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی فعال است و امور مربوط به واحدهای تولیدی که با مشکل مواجه هستند را تسهیل می نماید.
کامکار گفت: در راستای حمایت از تولید در استان و احیا واحدهای نیمه فعال تا کنون بانک های عامل استان 671 میلیارد تومان به این واحدها تسهیلات ارائه کردند.
وی افزود: این بازدید هم در راستای کارگروه تسهیل و رصد فعالیت مستمر صنایع در استان انجام شده است،الحمد الله فعالیت کارخانه قند نیز کماکان ادامه دارد و خط تولید فعال است.
کامکار بیان کرد: ما باید فعالانه در برداشتن موانع صنعتی تلاش کنیم زیرا تولید و اشتغال به ما جان دوباره می دهد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت : در این راستا با برگزاری ۱۲۲ جلسه و هزار و ۷۵۰ مصوبه در راستای حمایت از تولید صورت پذیرفته است.
وی افزود: موضوع رفع مشکل این کارخانه درباره مواد اولیه با جدیت از وزارت جهاد کشاورزی دنبال می شود.
کامکار گفت:در سال گذشته پیگیری‌هایی انجام شد و بخشی از خوراک مورد نیاز کارخانه قند کرج با تامین شکر خام تامین گردید، اما چنانچه مشکلی در این کارخانه پابرجا باشد ما در صدد هستیم از طریق سهمیه کشوری پیگیر شویم.
وی افزود: مشکلات کارخانه قند ، تامین مواد اولیه ، مسله تامین آب و تسهیلات مورد نیاز، از جمله مواردی بود که در این بازدید بررسی و تصمیم گیری شد.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 645406
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.