به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی شامگاه چهارشنبه در جشن نیمه شعبان ستاد فرهنگیان حامی دکتر روحانی در استان البرز که در کرج برگزار شد، افزود: دولت تدبیر و امید یک دولت فرهنگی است و مردم در این دوره از انتخابات با شفافیت کامل جنگ فرهنگ با بی فرهنگی، جنگ اخلاق با بی اخلاقی و جنگ انسانیت با بی انسانیتی را می بینند.
وی اظهار کرد: کاندیداهای مخالف دولت روحانی در این انتخابات از یک طرف با تهمت، دروغ و با رفتارشان مردم را آزار می دهند و از طرف دیگر با اختلاس و... می خواهند به اسلام و مردم خدمت کنند.
وی با بیان اینکه ملت ایران یک مردم فرهنگی هستند، یادآور شد: چیزی که ملت ایران را نگه داشته است همین فرهنگ است.
دستیار ویژه رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: آن چیزی که ملت ایران را نگه داشته فرهنگ و آداب ایرانی است که شما فرهنگیان در آموزش و انتقال آن به فرزندان ایران زمین نفش موثر و بسزایی داشته و دارید.
یونسی از ملت ایران بعنوان یک ملت فرهیخته یاد کرد و ادامه داد: ملت ایران یک بار یک کلاه سرش رفت و هشت سال شاهد اختلاس و از بین رفتن منابع و ... در ایران شد لذا در این دوره از انتخابات مردم ایران به کسانی که بخواهند حیثیت ملت ایران را به تاراج بگذارند، رای نخواهند داد.
وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات ، همان هایی دور کاندیداهای مخالف دکتر روحانی گرد هم آمده اند که دولت احمدی نژاد را حمایت می کردند و بعد که گند آن در آمد و آش آنقدر شور شور شد ، تصمیم گرفتند از ترس آبرویشان فرار کنند و خود را کنار بکشند.
وی گفت : در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز این افراد در کنار کاندیداهای مخالف دکتر روحانی قرار گرفته اند و همین الان باز هم با وعده های غیر عملی، دروغ و تهمت می خواهند به مردم خدمت کنند.
وی در ادامه به آماده شدن جاده رشد کشور به دست دولت تدبیر و امید پرداخت و اظهار کرد: به رغم مشکلات به میراث مانده از دولت نهم و دهم ، این جاده خاکی است و هنوز هم آسفالت نشده است.
یونسی با اشاره به اینکه ملت ایران دیگر به بیراهه نمی رود افزود: ملت ایران اجازه نخواهند داد که دولتی دیگر میراث خوار برجام باشد.
وی گفت: ملت ایران در سال 92 کمک کردند که دولت دکتر روحانی روی کار آید ، حال در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رای دادن به این دولت شرایط لازم را برای تداوم دولت امید بوحود می آورند.
وی در ادامه به بیانات امام و رهبری در زمینه حضور مردم در انتخابات پرداخت و اضافه کرد: هر فرهنگی باید یک ستاد انتخاباتی در کشور باشد و با آگاهی بخشی به مردم برای موفقیت دکتر روحانی در انتخابات بکوشد.
وی تاکید کرد: ادامه راه دولت فرهنگی با رای مردم امکان پذیر است لذا در فرصت باقی در این عرصه باید تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم.
در این آئین فرهنگیان استان البرز جشن نیمه شعبان برگزار کردند و با خواندن شعر و مقاله ، سخنرانی و اجرای موسیقی به وصف دولت تدبیر و امید و موفقیت های این دولت در عرصه های مختلف داخلی و خارجی پرداختند.
استان البرز 25 هزار فرهنگی شاغل دارد.
2819/1535 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.