به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،حجت الله غلامرضایی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: امروز به مدد گسترش دانشگاه ها، می توان در هر شهری فارغ التحصیلان جوان در رشته های مرتبط با مدیریت شهری را یافت که استفاده صحیح شهرداری ها و شوراها از ایده ها و راهکارهای نو و خلاقانه و به روز آنان و نیز سازماندهی این جوانان در قالب کمیته ها و کارگروه های تخصصی، از جنبه تخصصی و اجتماعی به سود مدیریت شهری است.
وی عنوان کرد: اگر مدیران و مسئولان زمینه حضور و مشارکت جوانان را فراهم کنند بهتر و زودتر اهداف مدیریت شهری تحقق می یابد.
غلامرضایی گفت: جوانان روحیه انتقادی دارند و اگر مدیران به این باور برسند که جوانان می توانند زمینه تحول در حوزه خدمات شهری را فراهم کنند بستر توسعه ایده های خلاقانه، افزایش بهره وری و راندمان کاری ایجاد می شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: تاکید ما به شوراها استفاده مناسب از ظرفیت های متعدد جوانان بخصوص نخبگان است.
غلامرضایی افزود: یکی از ابعاد توسعه، توسعه نیروی انسانی است اگر نیروی انسانی توسعه یافته و توانمند و تحول گرایی داشته باشیم مطمئنا شاهد رشد و پیشرفت افزون تر سیستم های اداری و جوامع خود خواهیم بود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: مدیری توانمند، آینده نگر و خلاق است که برای فردای سیستم خود، و برای فردای جامعه، دهها مدیر را در کنار خود تربیت نماید.
وی خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت جوانان چه جوانان شاغل و چه مهندسان خارج از سیستم مدیریت شهری تاثیری بسزایی در روند توسعه شهری دارد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 640254
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.