به گزارش ایرنا، ذبیح الله قائمی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که بعد از ظهر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، به گردهمایی روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های کشور در کرمان اشاره کرد و ادامه داد: اجرای برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی به صورت پایلوت در کرمان نتایج جالب توجهی داشته و برخی موسسات برای پشتیبانی طرح ها اعلام آمادگی کرده اند.
قائمی گفت: ضرورت دارد در اسرع وقت برنامه های کلی ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهیه و تدوین شود تا در خصوص اجرای طرح های بسته اشتغال و بسته تولید اقدامات لازم صورت گیرد.
وی افزود: بسته رونق تولید و اشتغال که در قالب دستگاه های اجرایی در سطح ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور تعیین شده و تدوین شده است.
این مسئول اضافه کرد: یکی از وجوه برنامه ها تعیین تکلیف این بسته ها است و در مرحله بعد پیشنهادات و موضوعاتی در این رابطه مد نظر قرار می گیرد که جنبه استانی پیدا می کند.
وی با اشاره به اینکه پیگیری مصوبات باقی مانده از سال گذشته در دستور برنامه های امسال است گفت: ظرف مدت کوتاهی موارد و مصوباتی که برای توسعه استان لازم است باید رسیدگی و اجرایی شود.
قائمی با اشاره به طرح ارتقا تولید و توسعه اشتغال پایدار در روستاها که یکی از مصوبات جلسه است افزود: در این رابطه عملکرد مدیریت امور روستایی استانداری البرز مورد بررسی قرار گرفت.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.