علی ترکاشوند در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،گفت: کلانشهر کرج با داشتن ظرفیت هایی چون فرودگاه پیام، جاده تفرجی چالوس، اتوبان کرج - قزوین، بزرگراه در حال احداث شمالی، شهرک های متعدد صنعتی، باغ سیب و... از امکانات زیربنایی بزرگی بعنوان یکی از قطب های سرمایه گذاری کشور برخوردار است.

شهردار کرج اظهار داشت: بر این اساس مدیریت شهری این کلانشهر با توجه به پتانسیل های شهر آمادگی خود را اعلام کرده است تا برای اجرای پروژه های مختلف شهری از سرمایه گذاری بخش خصوصی استقبال می کند و همکاری لازم با این بخش را برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر دارد.

ترکاشوند ادامه داد: از جمله طرح های عمرانی که شهرداری کرج بر آن با مشارکت بخش خصوصی برنامه ریزی کرده است احداث مجتمع تفریحی، ورزشی، فرهنگی و توریستی واقع در اراضی تپه مرادآب می باشد که مساحتی 64 هکتار دارد؛ احداث دهکده تفریحی، اقامتی و توریستی در اراضی شمال غربی شهر کرج _ باغستان از دیگر طرح های این دستگاه بوده که در حال حاضر 400 هکتار عرصه فضای سبز در این محدوده به بهره برداری رسیده است.

این مسئول گفت: به دنبال آن هستیم تا هر چه زودتر 600 هکتار باقی مانده از اراضی باغستان را نیز با کاشت درخت و گونه های گیاهی به عرصه سبز وسیع شهر تبدیل نماییم که این مهم تا به امروز نیز در کرج بی بدیل بوده است و برای این محدوده اسکی در چمن، تله کابین، آبشار مصنوعی و... نیز در نظر گرفته ایم که تحقق آن همکاری بخش خصوصی با این دستگاه را می طلبد.

وی بیان کرد: احداث کارخانه بازیافت نخاله های ساختمانی در خط چهار حصار، احداث کارخانه تولید برق از زباله ها در حلقه دره، احداث شهربازی سر پوشیده در پارک نبوت، احداث جایگاه های سوخت تک پمپی در سطح شهر و ... از دیگر فرصت های سرمایه گذاری این کلانشهر است که مدیریت شهری کرج طی چهار سال گذشته برنامه های مدونی را برای آن در نظر گرفته و به دنبال آن است تا با فراهم ساختن زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی تمامی این امکانات را در آینده ای نزدیک برای شهر و شهروندان به ارمغان بیاورد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 638299
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.