به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ به پخش مناظره تلویزیونی نیز اشاره کرد و افزود:تخریب نامزدهای ریاست جمهوری به نفع نظام نیست، چون اصل نظام را زیر سوال می برد.
وی خاطرنشان کرد: شاید دشمن ادعا کند که برخی مسئولین کشور توانایی اداره مملکتی اسلامی را ندارند که این به صلاح کشورمان نیست وباعث سوء استفاده دشمن برعلیه نظام مقدس اسلامیمان می شود.
خطیب جمعه ساوجبلاغ گفت:درست است در این چند سال اشکالاتی هم بوده ولی خدماتی که دولتها در پس از انقلاب انجام داده اند قابل مقایسه با سالهای قبل از انقلاب نبوده و فقط مدیریتها قوی وضعیف بوده ان ولی عملکرد کل نظام بسیارعالی ومثبت بوده است.
وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی هم مهم است وباید افرادی انتخاب شوند که عدالت اجتماعی را برای همه افراد رعایت نمایند. امام جمعه ساوجبلاغ با اشاره به روز جوان وبرتری جوانان امروز در طول بعد از انقلاب ،گفت: جوانان مملکت ما با وجود هزاران کانال تبلیغات دشمن که برعلیه اسلام ونظام ما تبلیغ می کنند ولی این جوانان همچنان پای اسلام و ولایت ایستاده اند که این ،نشان از برتری جوانان ما نسبت به جوانان اوایل انقلاب می باشد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.