به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارگران در این شهرستان، با اشاره به ظرفیت های شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: از این ظرفیت ها باید در جهت توسعه و رشد منطقه و حل معضل بیکاری جوانان استفاده شود.
وی تولید را منجر به قطع وابستگی به کشورهای خارجی دانست و افزود: کارگران که پیشروان عرصه تولید هستند نقش بسزایی در این امر دارند و باید در تولید خلاقیت و نوآوری را در اولویت قرار دهند.
وی افزود: اگر مشکل بیکاری در کشور حل شود، شاهد برخی از ناهنجاری ها که در اثر بیکاری به وجود می آید نخواهیم بود.
پالیزگیر با اشاره به اینکه همه پیشرفت های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی است، گفت: در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دوچندان خواهد گرفت.
پالیزگیر اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم دولت ایجاد اشتغال در کشور است اما امکانات محدود دولتی این امر را غیرممکن می سازد و سرمایه گذاران نیز باید در کنار دولت در ایجاد اشتغال و تولید پایدار پیشرو باشند.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: در شهرستان ساوجبلاغ به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی علاوه بر تثبیت مشاغل، سعی بر ایجاد مشاغل جدید شده و از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی وخارجی نیز حمایت های لازم می شود.
وی تصریح کرد: امروزه کارگران نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی، عمرانی و آبادانی هر شهری دارند و روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران پر توان و تلاشگر که با همت والای خود کار را عبادت و تلاش خود را در سر نوشت ملت و این مملکت مؤثر می داند، تجلیل و قدردانی کرد.
در پایان این مراسم از 36 کارگر، 3 مدیر، 7 بسیجی، یک امام جماعت و 2 بهداشتیار نمونه با اهداء لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.