محمد علی یزدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور آموزش ، تقویت و گسترش رشته ورزشی اسکیت در بین دانش آموزان با مشارکت اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان البرز این فراخوان عمومی برای معلمان ورزش این استان انجام شد.
وی اظهار کرد: در نشست هم اندیشی که در اواخر سال 95 هیات اسکیت البرز با معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش البرز و ورزش و جوانان مقرر گردید تا در سال 96 زیرساخت ها و اقدامات مناسب برای توسعه این ورزش بانشاط در استان فراهم آید.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون این فراخوان عمومی در سطح مدارس البرز صورت گرفته است یادآور شد: همه معلمان ورزش فعال در دوره های ابتدایی ، متوسطه دوره اول و دوم مدارس این استان که دارای شرایط ذکر شده در فراخوان هستند می توانند در نخستین دوره آموزش مربیگری و داوری اسکیت نام نویسی کنند.
رئیس هیات اسکیت البرز در ادامه به شرایط شرکت کنندگان در این دوره پرداخت و یادآور شد: علاقمندان باید با رشته ورزشی اسکیت آشنایی داشته و مجهز به وسایل و تجهیزات ایمنی این زشته نیز باشند.
یزدی داشتن شرایط فیزیکی و آمادگی جسمانی مناسب با این رشته ورزشی را ضروری دانست.
وی از پرداخت هزینه های مربوط به صدور کارت و عضویت در فدراسیون اسکیت و صدور کارت منوط به برگزاری کانون های ورزشی درون مدرسه ای در رشته ورزشی اسکیت را از دیگر شرایط شرکت در این دوره مربیگری و داوری درجه 3 در رشته اسکیت ذکر کرد.
وی اضافه کرد: طبق این فراخوان مدیران مدارس موظف به اطلاع رسانی به معلمان ورزش در مدارس این استان هستند زیرا علاقمندان فقط تا هشتم اردیبهشت ماه 96 فرصت نام نویسی در این دوره را در واحد کارشناسی تربیت بدنی نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش استان البرز را دارند.
وی تاکید کرد: یکی از برنامه های مهم هیات اسکیت البرز را در سال تحصیلی 97-96 را آموزش ورزش اسکیت در بین دانش آموزان مدارس با هدف شناسایی استعدادها و قهرمان پروری تشکیل می دهد.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.