به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسین عطایی در حاشیه بازدید از جشنواره لاله های کرج واقع در پارک چمران که به همت سازمان پارکها و فضای سبز در حال برگزاری است، این مطلب را اعلام کرد و افزود: شهرداری ها به عنوان یک نهاد خدمات رسان عمومی وظایف متعددی دارند که از جمله این وظایف که مبتنی بر نظام شهرنشینی می باشد می توان به ایجاد بسترهای مناسب برای زندگی شهروندی اشاره کرد.
وی افزود: غالبا فضاهای شهری جایگاه مناسبی برای تخلیه روحی و دریافت انرژی مثبت برای شهروندان نیستند و سازمان هایی مانند سازمان زیبا سازی و سازمان پارک ها و حتی حوزه های عمرانی می توانند فضای مناسبی را برای شهروندان در این زمینه ایجاد کنند.
عطایی در ادامه اظهار کرد: منظور از فضای مناسب شهری فراهم کردن شرایطی است که علاوه بر نماهای بصری مناسب، انرژی مثبت نیز به شهروندان منتقل کند و سازمان های مربوطه در اجرای اقدامات خود باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری کرج در خصوص ضرورت برپایی نمایشگاه های متنوع برای شهروندان گفت: برگزاری نمایشگاه هایی از جمله نمایشگاه گل و گیاه و جشنواره لاله و حتی ایجاد کارگاه های آموزشی در این زمینه نقش بسزایی در ایجاد شادابی روحی برای شهروندان را دارد.
عطایی اضافه کرد: تلاش دوستان ما در سازمان پار ک ها و فضای سبز شهرداری کرج و دیگر نهاد هایی که برای برگزاری این جشنواره همت کرده اند قابل تقدیر است به این جهت که این نمایشگاه توانسته فضایی شاد را برای شهروندان ایجاد کند.
وی، نقش طبیعت در زندگی شهری را مهم بر شمرد و گفت: برقراری ارتباط با طبیعت می تواند مردم را از دغدغه شهری دور نماید و به واسطه ارتباط با طبیعت شادابی را جایگزین روزمرگی شهری نمایند.
این مسئول در زمینه همکاری مجموعه مدیریت شهری و ایجاد اقدامات مطلوب اظهار داشت: با زحماتی که سازمان پارک ها با مدیریت آقای زین العابدین کشیده اند و با حمایت شهردار و اعضای شورای شهر توانسته اند یک اتفاق خوب را برای شهر رقم بزنند.
عطایی در پایان افزود: کیفیت بالای خدماتی که در برگزاری این نمایشگاه به کار گرفته شده است سبب حضور پرشور مردم در دیدار از این نمایشگاه شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 620953
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.