به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، داریوش بیات‌نژاد در مراسم گرامیداشت روز مددکار که ظهر امروز در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به شعار سال، اظهار داشت: با توجه به شعار سال، نقش و مسئولیت مددکاران بیشتر می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با بیان اینکه نقش مددکار اجتماعی در تک تک خانواده‌ها موثر است، ادامه داد: مددکار باید مجموعه آحاد جامعه را مطالبه‌گر بار بیاورد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت زمانی به دست می‌آید که مددکار جمعیت را آگاه و مطالبه‌گر بار بیاورد، عنوان کرد: هر موقع تفکر پرسشگری و مطالبه‌گری ایجاد شود، رفاه اجتماعی، رونق اقتصادی و کیفیت در جامعه ایجاد می‌شود.

بیات نژاد با بیان اینکه بهزیستی خواهان این امر است که از مددکاران در همه سطوح اجتماعی استفاده شود، اضافه کرد: در حال حاضر در استان البرز در نیروی انتظامی، حوزه قضایی و بیمارستان‌ها مددکاران اجتماعی حضور داشته و نقش موثر دارند.

مدیرکل بهریستی استان البرز با اشاره به اینکه بحث تولید و اشتغال در جامعه هدف سازمان بهزیستی دوچندان است، گفت: فرصت‌های اشتغال باید بیشتر شود و بخشی از خانواده‌ها به سبب مشکلاتی که دارند کودکان زیر 18 سال‌ آن‌ها مشغول به کار هستند و فرصت اشتغال را از بقیه افراد گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه باید فرصت‌های اشتغال را که سالمندان گرفته‌اند، از آنها گرفته و امکانات آسایش برای آنها فراهم شود، ادامه داد: توجهی که به آسیب‌های اجتماعی در 3 سال اخیر شده ویژه‌تر بوده و بیش از 80 درصد منازل مسکونی که به خانواده‌های نیازمند داده شده، در 3 سال اخیر بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611607
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.