منصور رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: دمای فعلی هوای کرج  19 درجه سانتی‌گراد است.

وی با بیان اینکه آسمان استان در حال حاضر کمی ابری است، افزود: طی 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: در 48 ساعت آینده هوای استان قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و بعداز ظهر رگبار باران و وزش باد در برخی نقاط پیش‌بینی ‌می‌شود.

رحمانیان با اشاره به اینکه آسمان استان تا چند روز آینده صاف پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: بیشینه و کمینه دما در 24 ساعت آینده 23 و 10 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کاهش معضل بیکاری را به دنبال دارد

محمد رضا رضاپور اظهار داشت: مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهر نقش چشمگیری را بر اقتصاد شهری دارد که به دنبال آن پیشرفت شهر نیز میسر می‌شود و با ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت سرمایه داران در امور شهری، زمینه پیشرفت همه جانبه هموار میگردد.

معاون مالی اقتصادی شهردار کرج  با اشاره به سهم مدیریت شهری در جذب سرمایه گذار، تحقق این مهم را در امور مختلف شهری امری ضروری برشمرد و گفت: افزایش میزان مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی تاثیر بسزایی در تدوین برنامه ریزی‌های مدون و کار آمد جهت رسیدن به راهکارهای افزایش خدمت رسانی دارد.

وی با بیان اینکه این کلانشهر از استعدادهای بالقوه‌ای در زمینه اقتصاد برخوردار است افزود: ایران کوچک تمامی امکانات، تجهیزات و ابزارهای لازم را برای رسیدن به موفقیت، پیشرفت و توسعه شهری دارد ضمن آنکه وجود نیروهای متعهد و کارآمد، نخبگان و برنامه ریزان برجسته تحقق این مهم را سرعت می‌بخشد.

رضاپور یادآور شد: ارائه برنامه‌های مدون و علمی به منظور بهره‌گیری از استعدادهای اقتصادی کلانشهر کرج از ضروریات است و می‌توان با ایجاد وحدت رویه هر چه بیشتر بین دستگاههای خدمت رسان و بخش خصوصی تحقق این مهم و توسعه همه جانبه شهری را رقم زد.

ارائه خدمات شهری توسط شهرداری کرج در ایام نوروزی متوقف نشد

مصطفی رضا حسینی  اظهار داشت: انجام اقدامات خدماتی، عمرانی، ترافیکی، فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک و در سطح شهر از سوی شهرداری کرج طی ایام تعطیلات نوروزی از جمله برجستگی‌های برنامه‌های شهری در سال 966 بود که سبب شد فضا و محیط شهری برای مسافران نوروزی و شهروندان حال و هوای دیگری پیدا کند.

قائم مقام شهردار کرج عنوان کرد: اطلاع‌رسانی مناسب، وجود مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری، ارائه خدمات شهری، ایجاد فضاهای اسکان واز گام های مطلوبی بود که توسط حوزه‌های مختلف این دستگاه در ایام مذکور انجام شد تا ارائه خدمات در شهر به گونه‌ای باشد که علاوه بر کمک به اقتصاد شهر و کسب و کار مردم، سفر خاطره انگیزی برای مسافران رقم بخورد.

حسینی گفت: در مناطق 12گانه شهرداری کرج هم بر مبنای تاکیدات شهردار این کلانشهر فعالیتهای مختلفی در راستای آماده سازی شهر برای ایام نوروز انجام شد و از بازخوردهای این خدمات می‌توان دریافت که نسبت به سنوات گذشته اقدامات مطلوب تری انجام شده است.

قائم مقام شهردار کرج بیان کرد: سیاست اصلی مدیریت شهری کرج خدمات رسانی گسترده در سطح شهر در تمامی ایام سال و نه تنها در ایام نوروز است که برای تحقق این مهم نیز تمهیدات ویژه ای را اتخاذ کرده تا در سال 96 شاهد راه اندازی و بهره‌برداری از طرح های مختلف شهری باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608880
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.