اشکان اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: تعداد ورزشکاران ساماندهی شده در سال 95 از مرز 150 هزار نفر گذشت.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به سال گذشته حدود 11 هزار نفر افزایش داشته است، بیان کرد: در سال جدید اخذ بیمه ورزشی به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق سایت هیئت پزشکی ورزشی استان البرز میسر شده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز با اشاره به اینکه مبلغ بیمه ورزشی همان 15 هزار تومان بوده و هیچ تغییری نکرده است، افزود: حدود 10 مرکز در استان البرز آماده صدور کارت بیمه ورزشی برای متقاضیان هستند.

اردیبهشت با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان کرج در چهارراه طالقانی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، سالن ورزشی شهید کیانپور از مراکز بیمه ورزشی در شهرستان کرج هستند، ادامه داد: صدور کارت بیمه ورزشی در استادیوم شریعتی و انقلاب کرج هم انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای پایانی سال در 2 نوبت بازدیدهای جدی از اماکن ورزشی به منظور اخطارهای جدی و پلمب انجام شد، تصریح کرد: 6 باشگاه در بازدیدهای انجام شده پلمب شد.

اردیبهشت خاطرنشان کرد: حدود 15 کارگاه آموزشی و تخصصی علاوه بر کارگاه‌های روتین که در مرکز هیئت تشکیل می‌شد، برگزار شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607174
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.