به گزارش ایرنا، اسماعیل خلیلی روز چهارشنبه در جلسه مدیران اداره کل تعاون استان البرز، افزود: مهمترین اولویت درسال جاری، تحقق منویات رهبری وحرکت درجهت توسعه وحمایت از اشتغال وایجاد رونق در تولید بااستفاده از ظرفیت های موجود در استان البرز است.
وی اضافه کرد:با توجه به خط مشی تعیین شده در نامگذاری سال جدید ونیز مسئولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دبیرکارگروه تخصصی اشتغال استان، این اداره کل دارای وظیفه سنگینی در خصوص سیاستگذاری، توسعه وحمایت از اشتغال، شناسایی مزیت های اشتغال استان بر اساس برنامه هایی از جمله طرح تکاپو، ایجاد هماهنگی دراخذ برنامه های دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف اقتصادی استان مانند صنعت،کشاورزی و فناوری اطلاعات، IT وغیره در خصوص ایجاد اشتغال و توسعه کسب وکار است.
وی تصریح کرد: در این زمینه همه مسئولان ودولتمردان باید این تکلیف را بر خود فرض بدانند و وارد میدان شوند تا در یک حرکت جمعی بتوانیم مشکلات ومعضلات بیکاری را از میان برداریم.
خلیلی خاطر نشان کرد : در سال گذشته شاهد کاهش چشمگیر حوادث ناشی از کار با تلاش بازرسان کار استان ونظارت آنان بر رعایت أصول کار بوده ایم.
وی با با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر وامید درچهارسال گذشته اظهار داشت : با توجه به تلاش های صورت گرفته در کشور و با تدبیر و رهبری مقام معظم رهبری وتلاش های ارزنده دولت ومسئولان کشور و مجاهدت های شهدا وایثارگران ما اکنون با ثبات ترین وامن ترین کشور در منطقه به لحاظ سیاسی ،اجتماعی وامنیتی هستیم.
وی افزود: با توجه به اینکه در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی در پیش رو است وباید همگان با تمام توان در این تکلیف بزرگ حضور ومشارکت همه جانبه داشته باشیم وبا تلاش جمعی در جهت حرکت کشور در مسیر توسعه با تمام قوا وتخصص گام برداریم.
٢٠٩٨/1535خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.