به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در نخستین نشست شورای اداری استان البرز در سال 96 که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تبریک بهار طبیعت به مسئولان اجرایی استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: امید است این سال که مقارن با ماه مبارک رجب است سرشار از خیر و برکت باشد.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن ادامه داد: خداوند دو امان نامه وجود مبارک پیامبر اکرم (ص) و استغفار را برای مردم قرار داد.
امام جمعه کرج با تاکید بر لزوم برگزاری انتخابات پرشور و بدون حاشیه گفت: آن چه امسال بیشتر حائز اهمیت است پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است که تکلیف سالیانه ما را مشخص می کند و هر کس باید به اندازه خود در اجرای این امر اهتمام ویژه داشته باشد.
وی افزود: استاندار البرز با برگزاری جلساتی در خصوص رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال که سال گذشته برگزار می شد به این امر توجه داشته و انتظار می رود امسال نیز در این رابطه این روند با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.
آیت الله حسینی همدانی اضافه کرد: باید به ایجاد و توسعه کارگاه های زود بازده اهمیت بیشتری داده شود و همچنین آموزش به مردم در دستور کار قرار گیرد که با اندکی سرمایه وارد عرصه تولید و خودکفایی شوند.
وی گفت: استفاده نکردن از کالاهای خارجی باید جزو اهم امور قرار گیرد چراکه با توجه به اهمیت این موضوع رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم استفاده نکردن از محصولات خارجی در صورت وجود تولید داخل در آن زمینه صادر شده است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: پس از میرزای شیرازی هیچ مرجعی حکم اقتصادی نداده و اکنون مقام معظم رهبری چنین موضوعی را فتوا داده اند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.