محمدجواد کولیوند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرآیند ثبت نام در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از 30 اسفند به صورت منظم در فرمانداری ها و بخشداری های استان در حال انجام است.
وی ادامه داد: به رغم تقارن روزهای ثبت نام با تعطیلات نوروزی اما مجریان انتخاباتی به منظور ثبت نام از کسانی که شوق خدمت به مردم را دارند، در محل کار حضور یافته و به وظایف و تکالیف قانونی شان عمل می کنند.
کولیوند با بیان اینکه نامزدها قبل از حضوردر ستادهای انتخابات نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال شلوغی ستادهای انتخابات در روزهای پایانی ثبت نام و همچنین زمانبر بودن پروسه دریافت استعلام از مراجع چهارگانه و نیز پاسخ سوء پیشینه، از آقایان و بانوانی که واجد شرایط بوده و قصد کاندیداتوری دارند، تقاضا می شود که این مهم را به روزهای پایانی موکول نکنند.
وی گفت: به همه عزیزانی که قصد خدمت رسانی به مردم در عرصه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها را دارند، به صراحت عرض می کنم که مبنا و ملاک ما برای تائید و احراض صلاحیتها تنها ملاک های قانونی و توجه به استعلام ها و مشاوره افراد امین و مورد وثوق است و به هیچ وجه سایه سلایق شخصی بر این موضوع سایه نمی افکند و ما امانتدار اعتماد مردم و جامعه خواهیم بود.
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش گفت:در پروسه انتخابات شوراها، ابتدا هیئت های اجرایی عهده دار مسئولیت هایی هستند و در ادامه نقش هیئت های نظارت پررنگ تر می شود اما در مجموع همه برای برگزاری باشکوه و پرشور و رقابتی تلاش می کنیم
8029 / 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.