احمد گمتیلی روز پنجشنبه درگفت گو با ایرنا افزود:128 روستا و شهر، دارای شرایط برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا می باشند ونام نویسی از داوطلبان تا پایان وقت اداری روز ششم فروردین ادامه دارد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جاسک از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست برای نام نویسی مدارک کامل و مورد نیاز را به همراه داشته باشند تا وقفه ای در جریان نام نویسی ایجاد نشود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان جاسک خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه در روزهای جمعه تا یکشنبه احتمال بارندگی و مسدود شدن راههای ارتباطی متصور است از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواستند که درپنجشنبه و جمعه به فرمانداری و بخشداری های تابعه مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان جاسک در خصوص ارائه برگه عدم سوء پیشینه در انتخابات شورای اسلامی گفت: داوطلبانی که برگه عدم سو پیشینه خود را دریافت ندارند فرصت دارند بعد از تعطیلات نورزی این برگه را ارائه دهند.
وی با بیان اینکه تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری از 21 تا 27 اردیبهشت انجام می شود، افزود: داوطلبان شرکت در این انتخابات برای خدمت به مردم باید خودشان مقیدترین افراد در رعایت قوانین باشند بنابراین باید از تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی خودداری کنند.
شهر جاسک 20هزار نفر جمعیت دارد و شهروندان آن در انتخابات دور پنجم شوراهای اسلامی 5 نفر را به عنوان اعضای اصلی برای شورای اسلامی این شهر انتخاب می کنند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
خبرنگار: حسن آتش زبان** انتشار دهنده:خلیل تنیده
7199/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.