مهدی مهرور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اخطاریه و گزارش های قبلی اداره کل هواشناسی استان در خصوص وضعیت جوی افزود: با نفوذ یک موج بارشی نسبتا فعال در روزهای پنجشنبه تا یکشنبه از تاریخ 3 تا 6 فروردین در نقاط مختلف البرز شاهد بارندگی خواهیم بود.
وی ادامه داد: در این مدت آسمان استان نیمه ابری تا ابری، بارش باران، رعد و برق در ارتفاعات و مناطق سردسیر نیز بارش باران، برف، مه آلود، گاهی وزش باد شدید قابل مشاهده است.
مهرور گفت: در پاره ای مناطق احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی و در جاده های کوهستانی، ارتفاعات و مناطق کوهستانی و برف گیر، کاهش دید افقی، لغزندگی و اختلال در تردد به سبب بارش باران و برف و مه آلودگی پیش بینی می شود.
وی افزود: از دستگاه های اجرایی مرتبط با ستاد بحران و شهرداری های استان، انتظار می رود هماهنگی های لازم برای فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز برای مقابله با هر گونه خسارت و حادثه احتمالی صورت گرفته و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کافی به مردم، به خصوص کشاورزان، دامداران و عشایر انجام شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اضافه کرد: از مسافران نیز انتظار می رود برای تردد از جاده های کوهستانی تجهیزات لازم به خصوص زنجیر چرخ و سایر ملزومات را همراه داشته باشند.
6156/5155 خبرنگار: نوشین طهماسبی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.