حسین آبین روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، در مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه امسال، در شش کد رشته دانشجو می پذیرد.
وی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج می توانند از 24 اسفندماه تا 28 اسفندماه به دانشگاه مراجعه و از ثبت نام رایگان در مرکز استفاده و یا از 28 اسفندماه تا 11 فروردین فرصت دارند به سایت سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
آبین ادامه داد: داوطلبان برای شرکت در دوره های کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارند و مدرک دیپلم برای ثبت نام کفایت می کند.
وی با اشاره به عناوین رشته های این مرکز خاطر نشان کرد: کاردانی فنی معماری- معماری شهری، کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی- عکاسی، کارشناسی حرفه ای عکاسی - تبلیغات، مهندسی فناوری اطلاعات - امنیت اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات - تجارت الکترونیک و کارشناسی حرفه ای معماری - طراحی محیط داخلی از جمله رشته هایی است که متقاضیان می توانند برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه سال جاری در آن ثبت نام کنند.
آبین تصریح کرد: در زمان حاضر این مرکز دارای 12 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حوزه فناوری، سینما، معماری و هنر است و هزار و 428 دانشجو در رشته های مختلف مشغول به تحصیل هستند.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به امکانات موجود در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج اشاره و گفت: استفاده از وام قرض الحسنه دانشجویی، وام صندوق رفاه دانشجویی، تخفیف شهریه به دانشجویان برتر، پرداخت شهریه به صورت اقساط و تخفیف شهریه به دانشجویان فعال فرهنگی، امکان تحصیل و اشتغال به صورت همزمان، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در تمامی دانشگاهها از جمله مزایایی است که به دانشجویان این مرکز ارائه می شود.
آبین ادامه داد: برنامه های این مرکز در راستای مهارت آموزی دانشجویان است و با برگزاری کارگاههای آموزشی کاربردی دانشجویان را برای ورود به بازرار کار آماده می کند.
وی گفت: برگزاری بازدیدهای دوره های تخصصی، کارگاه های مخصوص مرتبط با هر رشته از جمله امکاناتی است که دانشجویان این مرکز در طول تحصیل می توانند از آن استفاده کنند.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرناز مرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.