علی سالارکیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رقم پرداختی به هر خانواده تحت حمایت معادل سه ماه کمک هزینه معیشت واریزی ماهیانه این نهاد است.
وی ادامه داد: این نهاد در سرفصل های اشتغال، درمان، پرداخت کمک هزینه معیشت، خرید، ساخت و تعمیرات مسکن، پرداخت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج، امور فرهنگی و تحصیلی و پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت حمایت خدمات ارایه می کند.
مدیرکل کمیته امداد البرز تأکید کرد: کمیته امداد با اجرای طرح های مختلف در صدد است پس از ایجاد اشتغال و کسب استقلال اقتصادی ، خانواده های تحت حمایت را از چرخه حمایت خارج کند.
وی با اشاره به اینکه توفیق در ارایه خدمات بهتر به نیازمندان مستلزم همکاری و همیاری آحاد مردم نوعدوست است، گفت: این نهاد به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه ، طرح های متنوعی را در جهت فقرزدایی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان با رویکرد اعتماد سازی به مرحله اجرا در آورده او در این بین از خیران دعوت می کند در موضوعاتی مانند اشتغال، مسکن، درمان، اعزام به اردوهای زیارتی ، جهیزیه و تحصیل کمیته امداد را یاری کنند.
سالارکیا خاطرنشان کرد: با هدف تأمین آتیه و بهره مندی مددجویان از مستمری بازنشستگی ، بانوان سرپرست خانوار سنین 35 تا 50 سال مشمول پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ، انجام می شوند.
8029/ 6155خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.