به گزارش ایرنا، دستورالعمل شورای ترافیک در 30 بند برای دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و قرار است اجرای آن از 25 اسفندماه جاری آغاز شود اما دراین بین آنچه مهم است تلاش مسئولان برای آمادگی هرچه بیشتر برای حجم بالای خودروهای عبوری است.
ایجاد بسترهای لازم برای امداد هوایی با توجه به حجم بالای ترافیک در البرز و شلوغی محورهای ارتباطی آن، افزایش ظرفیت موتورلانس ها با توجه به شرایط ترافیکی این استان از جمله موضوعاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.
مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز دراین نشست با اعلام اینکه اطلاع رسانی لازم از شرایط جوی صورت می گیرد، گفت: عمده بارش ها این هفته و هفته آینده است.
منصور رحمانیان افزود: تا 15 فروردین تنش دمایی نداریم تا دچار یخ زدگی شویم و بیشتر بارندگی بعدازظهرها اتفاق می افتد.
وی ادامه داد: در زمینه استفاده ازبالگردها باید گفت که باد شدید بعدازظهرها شروع می شود ولی اطلاع رسانی لازم به وقت خود صورت می گیرد.
رحمانیان خاطرنشان کرد: کانال تلگرامی هواشناسی به روز اطلاعات را در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می دهد و درصدد اطلاع رسانی دقییق و مستمر هستیم.
مدیرکل بحران استانداری البرز نیز تاکید کرد: کشیک های دستگاه های اجرایی فعال شده و بصورت مستمر مورد نظارت قرار می گیرد .
مهدی مهرور افزود: درایام نوروز نیز بازدیدها ادامه دارد و دستگاه های اجرایی مکلف هستند تا خدمات خود را نیز دراین ایام داشته باشند ضمن اینکه پیش بینی های لازم در زمینه های مختلف شده است .
وی ادامه داد: ابلاغیه های لازم ازسوی مدیریت بحران به دستگاه های اجرایی داده شده و تکالیف آنها مشخص شده بنابراین از هرجهت برای تعطیلات نوروزی و ارائه خدمات به مردم آماده شده ایم .
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.