به گزارش ایرنا، حسین محمدی روزشنبه در مراسم انتخاب کیمیا علیزاده به عنوان سفیر سبز اداره کل حفاظت محیط زیست البرز در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه حفاظت محیط زیست افزود:محیط زیست متعلق به تمام نسل ها است و باید جوابگوی نسل های آینده باشیم.
وی اضافه کرد:به همین منظور نیازمند همکاری و مشارکت همه مردم هستیم چرا که در غیر این صورت از دستگاه های دولتی به تنهایی نمی توان انتظارپاک نگه داشتن محیط زیست را داشت.
محمدی گفت:ورزشکاران و هنرمندان که در عرصه های ملی و بین المللی توانسته اند افتخار آفرینی کنند حرف هایشان بین مردم خریدار بیشتری دارد بنابراین می توان از این ظرفیت برای گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست بهره برد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز اظهارداشت: ورزشکاران و هنرمندان ما می توانند با انتقال پیام های زیست محیطی مانند یک موج حرکت کرده و تقش بسزایی در این خصوص داشته باشند.
محمدی افزود:ما باید از آموزه های دینی و تاریخی کشورمان درس بگیریم و آنها را بازآموزی کنیم و به فرزندان خود یاد بدهیم که محیط زیست از هر چیزی مهم تر است.
وی تصریح کرد:باید به نسل های امروزی یاد بدهیم که یک محیط زیست سالم می تواند ما را به تکامل رسانده چرا که اعتقاد ما بر این است که طبیعت مکتب خدا است و هر کسی که به راز و رمزی که در طبیعت وجود دارد بپردازد به خداوند نزدیک تر می شود.
محمدی ادامه داد:انتظار ما از کیمیا علیزاده به عنوان یک قهرمان این است که نقش خود را به عنوان یک حامی محیط زیست به خوبی ایفا کند تا در این راه زمینه ساز فرهنگ سازی هر چه بیشتر در راستای حفظ محیط زیست باشیم.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.