به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو در شورای اداری اشتهارد که صبح پنجشنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: در اشتهارد وفاق و همدلی مردم و مسئولان مسبب به ثمر رسیدن اقدامات بزرگی شده است.
اینانلو گفت: اقدامات خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و در این زمینه شهرک صنعتی اشتهارد رشد و توسعه بسیار خوبی داشته چراکه چندین شرکت و واحد تولیدی اکنون آماده بهره برداری هستند که سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این شهرک مستقر می شوند.
وی افزود: 27 هزار نفر بیمه شده اصلی در اشتهارد فعال هستند که با احتساب خانواده های آنها، جمعیت قابل توجهی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
فرماندار اشتهارد اضافه کرد: در شهرک صنعتی اشتهارد مسائل زیست محیطی و بحث آلودگی هوا موجب نارضایتی مردم بود که با پیگیری های مسئولان مربوطه و ورود دستگاه قضائیه در این رابطه نسبت به ساماندهی تصفیه خانه اشتهارد اقدام شده و بوی بد شهرک صنعتی از بین رفت.
وی گفت: برای آب شیرین کن شهرستان از طریق آبفای کشور پیگیری های لازم صورت گرفته و هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی طرح انجام شد از این رو اکنون تمام اقدامات مربوط به تصفیه خانه انجام شده و تا پایان اسفند ماه امسال به بهره برداری می رسد.
اینانلو خاطرنشان کرد: مردم اشتهارد سال ها است منتظر آب شیرین هستند که با تحقق این امر هدیه بزرگی به آنها داده می شود.
وی گفت: مقرر شده که بخشی از پساب کرج به اشتهارد انتقال داده شود که برای این امر 4 کیلومتر از مسیر اشتهارد لوله گذاری شده و در حال اجرا است.
این مسئول افزود: با اهتمام ویژه مسئولان، گاز رسانی به تمام روستاهای بالای 20 سکنه اشتهارد انجام شده است.
اینانلو گفت: در بخش بهداشت و درمان اقدامات بسیاری صورت گرفته ولی انتظار می رود کمبودهایی که در بخش های بیمارستان و تامین تجهیزات وجود دارد به زودی با عنایت ویژه مسئولان رفع شود.
وی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در اشتهارد افزود: دارالقرآنی که در این شهرستان وجود دارد موفقیت های بسیاری در سطح کشوری و بین المللی داشته است.
وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر برنامه های خوبی در این شهرستان دنبال شده، ادامه داد: جا دارد یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی و نقش بی بدیل ایشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس گرامی داشته شود.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.