محمدصادق باغستانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: افزایش چند برابری جمعیت این شهرستان و مهاجرت از دیگر مناطق کشور به مرکز استان البرز، ضرورت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را دوچندان می سازد.
وی ادامه داد: اکنون به دلیل تاخیر در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه در راه‌اندازی مترو کرج خساراتی را در کرج شاهد هستیم که آلودگی از جمله آنها به شمارمی رود.
باغستانی گفت: آلودگی هوا در وضعیت هشداردهنده ای است که سلامت مردم را در معرض خطر قرار داده بنابراین اعضای پارلمان شهری بعنوان نمایندگان مردم در این موضوع ورود کرده و آن را به جد دنبال می کنند .
وی خاطرنشان کرد: اکنون 100میلیاردتومان برای خرید اتوبوس در نظر گرفته شده که برای تامین رضایت مردم دراین حوزه صورت گرفته، اگرچه بسیاری از فعالیت ها دراین زمینه به کندی پیش می رود و لی با توجه به اهمیت موضوع پیگیری های جدی شروع شده است .
پنجشنبه 16دی ماه جاری نشست تخصصی اعضای شورای اسلامی شهر کرج پیرامون موضوع آلودگی هوا با حضور دستگاه های اجرایی محیط زیست ، معاونت پیشگیری اداره کل گستری استان، پلیس راهور، دانشگاه علوم پزشکی، پایانه های مسافربری، حمل و نقل، هواشناسی برگزار می شود.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز ** انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.